Kam:
Pārdošanas komandām un profesionāļiem, kuriem ir aktuālas iemaņas un paņēmieni pārdošanas rezultātu uzlabošanai.
Izaicinājums:
Pārdevēji un pārdošanas vadītāji daudz laika velta vakardienai, piemēram, rezultātiem un šodienai – situācijai tirgū. Bet rezultātu aplūkošana tos neuzlabo. Situācijas apspriešana to neizmaina. Kā pārdošanas komandām uzlabot rītdienu?
Apņēmīgi cilvēki saka – saplānosim aktivitātes un rīkosimies: sūtīsim e-pastus, zvanīsim, dosimies vizītēs! Tomēr pieredzējuši vadītāja zina – ar apņēmību vien nepietiek. Pēc neveikla zvana vai lempīgas vizītes klients var būt tālāk no pirkuma, nekā pirms neveiksmīgās aktivitātes.
Šī atziņa novada pie jau niansētākiem jautājumiem.
Kā vadīt sarunu? Kā izzināt Klienta Vajadzības? Kā parādīt produkta Vērtību? Kas ir un kas nav Priekšrocības? Kā Klientu virzīt uz vienošanos vai izzināt Iebildumus? Kā aizstāvēt produkta Cenu? Cik izmaksā Atlaide un ko izmantot Atlaides vietā?
Kas jāizdara, lai it kā cerīga iespēja pārvērstos taustāmā darījumā?
Par to detalizētāk – Kārlis Apkalns seminārā “Efektīva Darījumu Vadība”.
Kursa ieguvumi:
Pārdevēju uzlabota spēja pārdošanas iespējas (opportunities) pārvērst (conversion) darījumos ar:
-
precīzu izpratni par pārdošanas sarunas struktūru;
-
apskatītām pārdevēju biežākajām kļūdām un risinājumiem to labošanai;
-
apgūtām katram pārdošanas sarunas posmam būtiskākajām iemaņām;
-
atkārtošanai un iemaņu uzturēšanai parocīgiem izdales materiāliem.
Kursa forma:
-
Personīgās pieredzes analīze un sistematizēšana;
-
Mājas darbi, to fiksēšana video un kopīgās pieredzes analīze.
Kārlis Apkalns
-
MBA (Rīgas Biznesa skola).
-
Latvijas vadošajās reklāmas aģentūrās strādājis ar Coca-Cola, Electrolux, Statoil, SEB, Rietumu banka, AB.LV u.c. klientiem.
-
Bijis IBM un Scania mārketinga vadītājs Latvijā.
-
Veicis pētījumus par Latvijas valsts tēla komunikāciju.
-
Vadījis līdzīgas apmācības Exigen, VISMA, infogr.am, DPA, Siemens, SAF Tehnika, LMT, Tele2, Lattelecom, Transcom, Nord Connect, BTA, Balta, Ergo, Seesam, Trasta Komercbanka, Citadele, Nordea, Reaton, Latio, TEVA, Pfizer, Mylan, Olainfarm, Domino, Franks House, TNS, Toyota, Peugeot, Volkswagen, Ramirent, Cramo, Wurth, Elfa Distrelec, Baltic Data, Rolling!, Lanordija, Hanzas Maiznīca, 3M u.c.
-
Strādā ar Rīgas Ekonomikas augstskolas (SSE Riga) studentiem.
-
Raksta vadības un pārdošanas tēmām veltītu blogu.
Programma:
4 tiešsaistes mācību sesijas | 16 akadēmiskās stundas
Sesija I un II
VĒRTĪBA
8 akadēmiskās stundas
MĀCĪBU SATURS
Ievads - Kas ir pārdošana?
-
Kāpēc latvieši nemīl pārdot?
Pārdošanas Esence un Būtība
-
Kad Klients pērk?
Pārdošanas cikls - atvērt, izzināt, prezentēt, noslēgt
-
Pārdošanas cikla trīs tipiskās kļūdas
Posmi atvērt un izzināt - Sarunas vadība
-
Iemaņa Nr.1 - Aktīvā klausīšanās
Posms prezentēt - Kā parādīt piedāvājuma Vērtību?
-
Iemaņa Nr.2 - Vērtības formula
Mājas darbs, to paraugi un piemēri
-
Vērtības formula
METODES
Kolēģa "pārdošana" pēc Vērtības formulas
Sesija III un IV
DARĪJUMS
8 akadēmiskās stundas
MĀCĪBU SATURS
Mājas darbu (Brīvais produkts) prezentācija, ar video
-
Kopīga analīze - Ko varu no Kolēģa iemācīties?
Posms prezentēt - Priekšrocību pasniegšana klientam
-
Kas ir un kas nav Priekšrocības?
Posms noslēgt - Cenas pārdošanas posts
-
Skumjāko cenas pārdošanas piemēru izlase
Posms noslēgt - Atlaide un tās izmaksas kompānijai
-
Kā taupīt klienta izmaksas nesamazinot Cenu?
Posms noslēgt - Kā Vienoties vai atklāt Iebildumu?
-
Iemaņa Nr.3 - Noslēgšanas tehnikas: Kāpēc un Kā?
Apkopojums - Tālākās Izaugsmes Soļi un Plāns
-
Pārdošana: Māksla? Matemātika?
METODES
Brīvā produkta Vērtības celšana
Personīgās attīstības plāns