Vadīšana
Labas vadīšanas iemaņas ir vitāli svarīgas, jo tās palīdz izveidot un uzturēt produktīvu, harmonisku un motivējošu darba vidi. Efektīva komunikācija, darbinieku motivēšana, konfliktu risināšana, talantu attīstīšana un pozitīvas darba attiecības ir tikai dažas no labas vadīšanas iemaņu priekšrocībām.
Efektīvs vadītājs #1. Cilvēku vadīšana
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem cilvēku vadīšanas procesa uzlabošanai.
EV#2. Vizuālā plānošana, Deleģēšana, Kontrole
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem vadības un attālinātas vadības procesa efektivitātes uzlabošanai.
Efektīvs vadītājs #3. Komandu vadīšana
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem praktiskai un efektīvai komandu vadīšanai.
Efektīvs vadītājs #4. Stratēģiskā vadīšana
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem komandas un organizācijas stratēģiskās vadīšanas izpratnei un realizācijai.
Veiksmīga vadītāja ABC
Topošajiem un jaunajiem vadītājiem, organizācijas efektīvākam vadības procesam, kā arī iestādes un struktūrvienību mērķu sasniegšanai.
"Sāc ar sevi" jeb
Efektīva vadītprasme
Praktiskas vadītāju apmācības, kas noderēs ikvienam, kurš vēlas attīstīt savu vai savas komandas darba efektivitāti.
Biznesa pārrunas profesionāļiem
Biznesa profesionāļiem, kuri vēlas uzlabot savus biznesa pārrunu rezultātus.
Biznesa pārrunas: Meistarklase
Pieredzējušiem pārrunu vedējiem, kas vēlas papildināt savu pārrunu prasmju “rīku kasti” un pakāpties nākamajā līmenī.
Transformācijas vadība
Uzņēmumu un organizāciju augstākā un vidējā līmeņa vadītājiem, kuri īsteno pārmaiņu un transformācijas projektus.
Mērķu izvēle: KPI un O+KR
Organizāciju vadības komandām, kuras veic nākamā perioda plānošanu.
Stratēģiskā komunikācija
Organizāciju vadītājiem un vadības komandu darbiniekiem, organizācijas reputācijas uzlabošanai, ārējās un iekšējās komunikācijas stiprināšanai.
The next Big thing:
Kā ieraudzīt nākamo lielo soli
Uzņēmumu īpašniekiem, vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem no organizācijām, kuras nesamierinās ar optimizēšanu, bet ir gatavas inovācijas lēcienam
Projektu vadības pamati
Biznesa profesionāļiem, kuri vada un/vai ir iesaistīti projektos, ir sastapušies ar pirmajām grūtībām, un nākotnē vēlas savu projektu vadību uzlabot.
Iekšējā kultūra = Organizācijas reputācijas pamats
Komunikācijas, personāla, vadības komandām spēcīgākas iekšējās kultūras veidošanai.
Digitālā komunikācija
Uzņēmumu un organizāciju vadītājiem, kuri vēlas aktīvāk izmantot digitālās komunikācijas iespējas.
Procesu optimizēšana uzņēmumā (LEAN)
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem organizāciju stabilitātes un vides izmaiņu noturības stiprināšanai.
Stāstniecība (Storytelling)
Ekspertiem, vadītājiem un līderiem komunikācijas efektivitātes paaugstināšanai.