Kam:
Uzņēmumu un organizāciju vadītājiem, kuri vēlas aktīvāk izmantot digitālās komunikācijas iespējas.
Izaicinājums:
Sekmīgas organizācijas pastāvēšanai svarīgas ir vairākas sastāvdaļas.
Ir jāizveido pievilcīgs produkts vai pakalpojums, ir jārada resursi un jāpiesaista komanda šī produkta vai pakalpojuma nodrošināšanai, ikdienā jāvada ražošanas procesi un jādara vēl daudz kas cits. Tomēr ar lieliska produkta radīšanu vien nepietiek, ja nav padomāts, kā par to paziņot Klientiem.
Kā nodrošināt efektīvu savu produktu un pakalpojumu komunikāciju?
Nereti vienīgā reālistiskā atbilde ir izmantot arvien plašākās digitālās komunikācijas iespējas. Bet kā to praktiski paveikt?
Labā ziņa – šim izaicinājumam ir praktisks risinājums! Tiesa, ceļā uz to ir jāatbild uz niansētākiem jautājumiem. Kādi ir svarīgākie digitālās komunikācijas rīki? Ar ko digitālās platformas atšķiras? Kā novērtēt esošo situāciju? Kā veidot digitālā mārketinga stratēģiju? Kā sākt digitālā mārketinga izmantošanu? Kā mērķēt vēstījumus? Kā izvēlēties mērķus un mērīt rezultātus? Kā praktiski organizēt digitālā mārketinga realizāciju?
Atbildes uz šiem jautājumiem – Jāņa Poļa seminārā “Digitālā komunikācija”.
Kursa ieguvumi:
Stiprināta dalībnieku spēja izmantot digitālās komunikācijas rīkus ar:
-
vispārīgu pārskatu par digitālās komunikācijas nozari 2023. gadā;
-
apskatītiem nozīmīgākajiem digitālās komunikācijas virzieniem, platformām, instrumentiem un to izmantošanas scenārijiem;
-
analīzi par in-house un outsourcing darba organizācijas principiem organizācijas digitālās komunikācijas vajadzību nosegšanai;
-
praktiskiem digitālās komunikācijas veiktspējas un konkurences mērīšanas rīkiem, kas palīdzēs pieņemt lēmumus par turpmāko rīcību.
Jānis Polis
-
Digitālā mārketinga aģentūras Top Media pārdošanas un mārketinga vadītājs.
-
Bijis biznesa tehnoloģiju uzņēmuma Digital Mind mārketinga vadītājs.
-
Bijis mediju aģentūras Mindshare Malaysia digitālais direktors.
Ieviesis digitālos pakalpojumus 3 Latvijas mediju aģentūrās. -
Vieslektors augstskolās par digitālā mārketinga tēmām.
-
Viedokļu līderis par viltus ziņu tēmu Latvijas medijos
Programma:
4 tiešsaistes treniņu sesijas | 16 akadēmiskās stundas
Sesija I
DIGITIĀLĀ MĀRKETINGA VIRZIENI
4 akadēmiskās stundas
MĀCĪBU SATURS
Ievads. Kāpēc mums vajag digitālo komunikāciju?
-
Dalībnieku jautājumi, "pasūtījums" kursam
Digitālā komunikācija 2023. gadā
-
Dažādi virzieni un to priekšrocības
Jaunās platformas un to darbības principi
-
Kā izvēlēties organizācijai piemērotāko
Digitālā komunikācija praksē
-
Mērījumi, Mērķi, Palīgi
Organizāciju tipiski izaicinājumi
-
Resursi, iemaņas, prioritātes
VINGRINĀJUMI
Aktualitātes:
Kāpēc būtu noderīga digitālā komunikācija? Kādas ir grūtības to izmantot?
Mājas darbs I:
Digitālās kompetences novērtēšana (pēc šablona)
Sesija II
STRATĒĢIJA
SATURS
ORGANIZĀCIJA
4 akadēmiskās stundas
MĀCĪBU SATURS
Situācijas analīzē balstīta stratēģija
-
Aktīvā klausīšanās auditos
Satura veidošana
-
Tēmu definēšana un Legāli avoti
Satura nogādāšana
-
Izsūtnes un Sociālo tīklu algoritmi
Atdeves mērīšana
-
Kāds rezultāts palīdzēs nopelnīt?
Procesa nodrošināšana
-
Iekšēji un ārēji palīgi, kā novērtēt, cik maksās
VINGRINĀJUMI
Vingrinājums:
Konkurentu aktivitāšu vērtējums
Vingrinājums:
Mērķauditorijai aktuālas tēmas
Vingrinājums:
Legālu materiālu atrašana un lietošana
Mājas darbs:
Sociālo mediju vadlīniju izstrāde (pēc šablona)
Sesija III
KAMPAŅAS
REZULTĀTU MĒRĪŠANA
4 akadēmiskās stundas
MĀCĪBU SATURS
Reklāmu cenošanas principi un modeļi
-
CPM, CPC, CPA: ko un kāpēc izvēlēties
Meklēšanas mērketings - kā būt atrodamiem
-
SEM un SEO atšķirības
Reklāmas kampaņu automatizācija
-
Mākslīgais intelekts Klientu atrašanai
Vizuālo un Video reklāmu veidošana
-
Kā izveidot? Kas obligāti jāiekļauj?
Rezultātu mērīšana un KPI
-
Kādiem rādītājiem pievērst uzmanību?
VINGRINĀJUMI
Vingrinājums:
Uzņēmuma prioritāro atslēgvārdu definēšana
Vingrinājums:
Google Analytics atskaites analīze, secinājumi
Vingrinājums:
Svarīgi jautājumi, pirms sākt reklamēties
Mājas darbs:
Darba uzdevums ārpakalpojuma sniedzējam
Sesija IV
PRAKTISKĀ PIEREDZE
4 akadēmiskās stundas
MĀCĪBU SATURS
Dalībnieku praktiskās pieredzes prezentācija
-
Veiksmes un izaicinājumi
Jautājumi un izaicinājumi praktiskajā realizācijā
-
Situācijas analīze, ieteikumi
Atbilstoša budžeta plānošana
-
Iespēju/Mērķu/Konkurentu u.c. pieeja
Turpmāku DM aktivitāšu idejas un plāni
-
Soļi/Termiņi/Palīgi
VINGRINĀJUMI
Vingrinājums:
Praktisku pieredzes piemēru prezentācija (5 minūtes)
Vingrinājums:
Turpmāko DM aktivitāšu plāns