top of page
vadsis.jpg

The next Big thing:
Kā ieraudzīt nākamo lielo soli

Datums: 13. un 20. decembris | Laiks: 09:00-17:00 | Vieta: Rīga | Dalības maksa: 495 EUR + PVN

Kam:


Uzņēmumu īpašniekiem, vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem no organizācijām, kuras nesamierinās ar optimizēšanu, bet ir gatavas inovācijas lēcienam.

Izaicinājums:

 

“Inovē vai mirsti!” “Inovācija = jauni produkti.” “Inovācijas virza tikai ģēniji.” ”Inovēt nevar iemācīties.” Tie ir tikai daži no inovācijas apvijušiem mītiem. Bet kā ir patiesībā?


Inovācijas ir sistemātisks process un sistemātisks darbs. Jā, inovācijās ir arī “WoW” mirklis. Tomēr tas atnāk vien tad, ja iepriekš ir veikta pamatīga analīze un gatavošanās.


Kas ir tēmas, kuras jāizpēta pirms inovēšanas?


Ir jāiemācās saskatīt vietu izmaiņām pašu uzņēmumā, ir jāsistematizē industrijas struktūra un tās attīstības tendences, jāierauga organizācijas resursiem atbilstošas izmaiņu iespējas, un vajag organizāciju mobilizēt nepieciešamo pārmaiņu ieviešanai. Vienkārši, vai ne?...


Labā ziņa – kā visas sistēmiskas lietas, arī inovāciju var iemācīties! Kas jāapgūst, lai inovētu?


Kā apzināt organizācijas esošo biznesa modeli? Kādi mēdz būt inovāciju veidi? Kā atšķirt procesu un produkta inovācijas? Kā piemēroties tirgus izmaiņām? Kā mainīt tirgu? Kā novērtēt organizācijas gatavību inovācijām? Kā pārmaiņas organizācijā ieviest?


Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem – Alda Greitāna kursā “Kā ieraudzīt nākamo attīstības soli?”

Kursa ieguvumi:


Ieguvumi dalībniekiem pēc kursa:

  • ​Apzina inovāciju pielietojumu uzņēmuma procesos un produktos;

  • Izprot biznesa modeļa izmantošanu inovāciju plānošanā;

  • Ir apguvuši praktiskas metodes inovāciju virziena noteikšanai;

  • Ir apguvuši praktiskas metodes inovāciju vadīšanai uzņēmumā.


Kursa forma:

 

  • Lekcijas un diskusijas

  • Personīgās pieredzes analīze un sistematizēšana

  • Mājas darbi un kopīgās pieredzes analīze

Aldis Greitans.png

Aldis Greitāns

  • MEng. (RTU), MBA (Rīgas Biznesa skola).

  • Latvijas Valsts radio un televīzijas centra padomes priekšsēdētājs.

  • Rīgas Biznesa skolas docents un maģistra programmas direktors.

  • Bijis vadības komandas loceklis Itella/Fitek, Parex, Swedbank u.c.

  • Vadījis līdzīgas apmācības Citadele, Swedbank, SEB, Latvijas mobilais telefons, DPD, Latvijas iekšējo auditoru asociācija u.c.

Programma:

2 mācību dienas | 16 akadēmiskās stundas

INOVĀCIJAS ELEMENTI

MĀCĪBU SATURS

Inovāciju nepieciešamība
Biznesa modeļi un inovācijas - kas uzņēmumu notur tirgū:

  • Vērtības piedāvājums

  • Biznesa operācijas

  • Biznesa modelis

VINGRINĀJUMI

Vingrinājums:

Uzņēmuma biznesa modeļa novērtēšana izmantojot biznesa modeļa kanvas.

INOVĀCIJAS VEIDI

MĀCĪBU SATURS

Kas uzņēmums grib būt:

  • Tirgus sekotājs (Sustainable innovation)

  • Tirgus līderis (Incrimental innovation)

  • “Spridzinātājs” (Disruptive innovation)

  • Jaunu tirgu radītājs (Growth innovation)

VINGRINĀJUMI

Vingrinājums:

Inovāciju nepieciešamības novērtēšana pamatojoties uz uzņēmuma tirgus pozīciju.

PROCESI VS. PRODUKTS

MĀCĪBU SATURS

Ar ko sākt?

  • Procesu inovācijas vs. Produktu inovācijas

VINGRINĀJUMI

PIEMĒROŠANĀS TIRGUM

MĀCĪBU SATURS

Inovācijas tirgus izmaiņām:

  • Vērtības piedāvājuma maiņa

  • Klientu maiņa

  • Darbības veida maiņa

  • Peļņas formulas maiņa

VINGRINĀJUMI

Vingrinājums:

Biznesa modelī un tirgus pozīcijā pamatota inovāciju iespēju noteikšana.

TIRGUS LAUŠANA

MĀCĪBU SATURS

Kā “salauzt” nozari:

  • Inovāciju kategorijas nozarē;

  • Kā atrast “plaisu” graujošai inovācijai.

VINGRINĀJUMI

Vingrinājums:

Inovāciju “plaisu” noteikšana industrijā.

ORGANIZĀCIJAS GATAVĪBA

MĀCĪBU SATURS

Vai uzņēmums ir gatavs inovācijām?

  • McKinsey 7s Organizācijas inovāciju spēja 

VINGRINĀJUMI

Vingrinājums:

Uzņēmuma inovāciju gatavības noteikšana.

INOVĀCIJU VADĪBA

MĀCĪBU SATURS

Inovāciju vadīšana:

  • Inovāciju struktūras uzņēmumā;

  • Inovāciju novērtēšana un mērīšana.

VINGRINĀJUMI

register.jpg

Reģistrēšanās uz mācībām:

bottom of page