top of page
“Slikta sistēma vienmēr pārspēj labu cilvēku”
– teicis kvalitātes vadības pamatlicējs Edvards Demings.
Par konkrētā citāta niansēm var strīdēties, tomēr ir patiesības, par kurām diskutēt nav vērts: sakārtota organizācija būs mazāk atkarīga no personībām, sasniegs stabilākus rezultātus un būs ar augstāku biznesa vērtību.
Te kļūst aktuāls nākamais jautājums.
Kā izveidot sakārtotu organizāciju?
Šis jautājums nav triviāls! Kāpēc tā?
Katrā organizācijā pareizs “nākamais solis” būs citāds – vienā organizācijā gūtā pieredze var būt nepielietojama cita tipa, cita pakalpojuma, cita klienta vai citas brieduma pakāpes organizācijā.
Nevienam vadītājam nav “daudz pieredzes” sistēmu izveidē: katras sistēmas veidošana prasa gadus, bet darba karjera nav tik ilga, lai būtu iespējams savākt “daudzas pieredzes”.
Katram “sistēmas” lēmumam, gan pareizam, gan nepareizam ir ilgtermiņa sekas. Ja solis būs kļūdains, paies vismaz mēneši, bet varbūt arī gadi, lai vadītājs to pamanītu. Kļūdas labošana un citas sistēmas veidošana prasīs vēl ilgāku laiku.
Sistēmu izveidē ir ļoti daudz punktu, kuros var kļūdīties:
-
Var radīt lielisku sistēmu, kura ir neciešama darbiniekiem
-
Var radīt sistēmu, kurā darbinieki ir laimīgi, bet klienti atgriezties nevēlas
-
Ir sistēmas, kurās visi ir apmierināti, bet izmaksas ir nesamērīgi augstas
-
Dažkārt rezultāti rāda, ka “kaut kas nestrādā”, bet nav skaidrs, kur kļūdu meklēt
-
Sistēma var būt efektīva, bet nedroša pret vides izmaiņām vai incidentiem
-
Var būt it kā “pareizi lēmumi”, kuri ir pieņemti pārlieku ātri vai arī nokavēti
Kā vadītājam tikt galā
ar šiem izaicinājumiem?
29. maijā apmācību aģentūra “Master Training” organizē konferenci “Foghorn 2025: Organizācija kā sistēma”, kurā pieredzējuši un atzīti praktiķi runās par sistēmu veidošanas biežākajiem izaicinājumiem un rīkiem, kuri palīdz šos izaicinājumus pārvarēt un sasniegt organizācijas mērķus.


01:41
Play Video

01:50
Play Video

01:23
Play Video

01:05
Play Video

01:05
Play Video

01:05
Play Video
Konferences programma:
10:00 - 10:30
Kādos soļos veidot sistēmu? | Aldis Greitāns
10:30 - 11:00
Kāpēc sistēma var nestrādāt? | Kārlis Apkalns
11:00 - 11:30
Kas jākārto kādos sistēmas līmeņos? | Karlīna Anna Rozenfelde
11:30 - 12:00
Kā labs process kļūst par problēmu? | Georgijs Buklovskis
12:00 - 13:00
Pusdienas/Tīklošana
13:00 - 13:30
Kā veidot Klientam draudzīgus procesus? | Baiba Apkalna
13:30 - 14:00
Kā vadīt pārdošanu? | Lauris Lietavietis
14:00 - 14:30
Kas var noiet šķērsām? | Imandra Galandere-Zīle
14:30 - 15:00
Kā veidot Darītājam draudzīgu sistēmu? | Mārtiņš Vecvanags
15:00 - 16:00
Konferences noslēgums/Tīklošana/Vīna glāze un salds pārsteigums
Nokļūšana uz konferenci
Mācību konference notiks Latvijas Nacionālā vēstures muzeja telpās, Pils laukums 3 (ieeja no Daugavas gātes)
Kā nokļūt?
Ar sabiedrisko transportu:
5., 12., 25. trolejbuss un 13., 30., 37., 41., 53., 57. autobuss, pietura Nacionālais teātris.
1., 3., 19. trolejbuss un 2., 11., 24. autobuss, pietura Raiņa bulvāris.
5., 7. un 11. tramvajs, pietura Nacionālais teātris.
Ar kājām:
no Rīgas starptautiskās autoostas – 1,4 km jeb 19 minūtes, no Centrālās stacijas Rīga – 1,5 km jeb 21 minūte
Autostāvvieta (maksas) 11. novembra krastmalā
Velonovietne


Reģistrēšanās uz konferenci:
bottom of page